34 ezer forintból 1 millió egyszázezer forint bevétel: A Facebook hirdetési stratégiánk sikere

Picture of Kucska Péter

Kucska Péter

Esettanulmány :

34 ezer forintból 1 millió egyszázezer forint bevétel: A Facebook hirdetési stratégiánk sikere

Az alábbiakban részletezzük, hogyan sikerült ügyfelünkkel elérnünk, hogy mindössze 34 ezer forintot nem meghaladó Facebook hirdetési költségből több mint 1100 000 forint értékű időpontfoglalás érkezzen, mindössze 3 hónappal az együttműködésünk megkezdése után. 

Előszó

Szia!

Örömmel köszöntelek a Creative Panda webdesign oldalán!

Ha szépségipari vállalkozó vagy esetleg más szolgáltatói vállalkozást vezetsz, és bár szolgáltatásod kiváló, mégis úgy érzed, hogy marketinged és vendégszerzésed hatékonyabb lehetne, akkor ez a cikk pontosan neked szól!

Gyere, nézzük meg közelebbről!

Ui.: 2021- ben indult a vállalkozás, akkor egy kicsivel kedvezőbbek voltak a hirdetés árai, de ennek ellenére hasznos lett a tanulmány

Kucska Péter - Creative Panda Webdesign

    • Az ügyfél felkutatása:
    •  R. Ivett biokozmetikus
    • A szépségszalon kihívásai és kezdeti állapota
  1. Első lépés: Egymás megismerése és célkitűzés
    • Ügyfél és vállalkozásának megismerése
    • Ajánlások és tervek előkészítése
  2. Az előkészületek fontossága
    • Ügyfél oldalának felkészítése a változásra
    • Facebook hirdetési felkészültség
  3. Facebook hirdetés hatékonysága
    • Alapvető tényezők a sikeres hirdetéshez
  4. Marketing stratégia kialakítása
    • Vonzó ajánlatok és hirdetések
    • Blog és letölthető anyagok jelentősége
  5. Bevétel diverzifikáció
    • Új bevételi források bevezetése a szalon számára
  6. Az online jelenlét átalakítása
    • Új weboldal kialakítása és hatása
    • Mobilbarát megoldások és vizuális vonzerő
  7. Ügyféladatok felhasználása és optimalizálása
    • Facebook hirdetési költségvetés optimalizálása
    • Hirdetéskészletek elemzése és finomhangolása
  8. Sikerek és eredmények
    • Az eredmények és megtérülés bemutatása
  9. Összefoglalás és konklúzió
    • Az esettanulmány fontossága és tanulságai
    • A sikeres marketingstratégia és hatékony hirdetések jelentősége
  10. Ajánlások és további lépések
    • Inspiráció más szalonok tulajdonosainak
    • A versenyképes szépségiparban való további fejlődés lehetőségei
 
 
 
 
 

Az ügyfél felkutatása:
R. Ivett - biokozmetikus

Ebben az esettanulmányban bepillantást nyerünk egy szépségszalon sikertörténetébe, amely jelentősen növelte bevételét stratégiai online marketing segítségével. A szalon, amelyet a R.  Ivett biokozmetikus nyitott teljesen újonnan egy városban ahol alig voltak ismerősei, olyan kihívásokkal nézett szembe, mint egy elavult a régi kozmetikájában használt  weboldal, hatékony marketingstratégia hiánya és alulhasznált fizetett hirdetések.

 Másfél hónappal a nyitás után keresett meg és teljes arculat tervezést kért.  A segítségünkkel ezek az akadályok leküzdésre kerültek, ami lenyűgöző növekedést eredményezett mind a foglalásokban, mind az összes bevételben.

Mielőtt a Creative Panda webdesignnel partnerséget kötött volna a szépségszalon küszködött az új ügyfelek vonzásával és kevés volt a vissza járó vendég is.

A szépségszalon által megtapasztalt kihívások:

Egymás megismerése és célkitűzés

Szerintünk nincs ennél fontosabb lépés az ügyfelekkel való munkában!

Ebben az első lépésben:

Ivett esetében a beszélgetés során megtudtuk, hogy:

Miután megbizonyosodtunk, hogy képesek vagyunk segíteni neki előrelépni a következő szakaszban:

A Creative Panda webdesign által megtett lépések:

Átalakítás után az Asztali nézet

Átalakítás után a mobil nézet

Eredmények és további bevételi források

A Creative Panda webdesign erőfeszítései lenyűgöző eredményeket hoztak a szépségszalon számára. Annak ellenére, hogy csak egy szerény 34 532 forintos hirdetési költségvetéssel indultak, a szalon több mint 1.1 millió forint értékű szolgáltatásfoglalást generált már három hónap közös együtt müködés után. Ez az impozáns megtérülés jól mutatta az új marketingstratégia hatékonyságát.

Továbbá arra törekedtünk, hogy az ügyfelekkel  hosszú távon tartsuk a  kapcsolatot. A személyre szabott e-mail marketing kampányok segítségével sikerült megerősíteni az ügyfélhűséget és ösztönözni a visszatérő üzletet.

Az online jelenlét és ajándékutalványok bevezetése okos lépésnek bizonyult, mivel ezek a bevételek további forrásait jelentették. Ezek a diverzifikációk nemcsak a szalon ügyfélkörét bővítették, hanem a hagyományos szolgáltatásokon kívül is növelték a bevételt.

A Facebook hirdetések hatékonyságának maximalizálása

A Facebook hirdetések hatékony eszközök, amelyek kivételes eredményeket hozhatnak, ha hatékonyan használják őket. A szalon sikerének érdekében fontos, hogy maximalizálják a Facebook hirdetési kampányok hatékonyságát.

Előkészületek:

Ivett Facebook oldala

- Vélemények kérése a vendégektől - Foglalás most gomb - Weboldalra vezető link beállítása - Szolgáltatások beállítása

FB hirdetes

- Facebook vállalkozói fiók létrehozása - Facebook pixel telepítése

Facebook hirdetés

A sikeres hirdetéshez 4 dolog kellett.
Kihagyhatatlan ajánlat, hatááridőhöz van kötve, közvetlen hangvétel, a megfelelő célközönséghez szóljon.

Blog oldal és Letölthető anyagok

Fontos. hogy szorosan kapcsolódjon a szolgáltatásokhoz, értéket adó legyen, tanuljon belőle az érdeklődő. Legyen rövid , szorakoztató képekkel, grafikai elemekkel, jó dizájnnal.

A szépségszalonok tulajdonosai további bevételi forrásokat fedezhetnek fel, éppen úgy, mint a Creative Panda webdesign. Ezek közé tartozhat egy webshop létrehozása, ahol a vásárlók szépségápolási termékeket vásárolhatnak, vagy ajándékutalványokat kínálhatnak különleges alkalmakra. A szalon kínálatának kibővítésével és a bevételi források diverzifikálásával a szalon tulajdonosai új lehetőségeket kihasználhatnak, és vállalkozásukat még tovább fejleszthetik.

 

Összefoglalás- konklúzió

A Biokozmetika siker története, amelyet büszkén mondom, hogy mi irányítottunk, inspirációként szolgálhat más szalonok tulajdonosai számára, akik sikeresen szeretnék fejleszteni vállalkozásukat.

 A kulcsfontosságú stratégiák követése, például egy meggyőző weboldal kialakítása, célzott hirdetési kampányok bevezetése és a bevételi források diverzifikálása révén más szalonok tulajdonosai is hasonló sikereket érhetnek el.

Összefoglalva, a megfelelő marketingstratégia és a Facebook hirdetések hatékony felhasználásával a szépségszalonok figyelemre méltó eredményeket érhetnek el a bevétel növekedése és a vásárlói elkötelezettség terén. A jelen esettanulmányban bemutatott lépések követésével és az megosztott információk figyelembevételével a szalonok tulajdonosai lehetőséget kapnak vállalkozásuk átalakítására és teljes potenciáljuk kibontakoztatására a versenyképes szépségiparban.

Ha segítségre lenne szükséged

Ha tetszett, amit eddig olvastál, és úgy érzed, hogy a részletekre is kiváncsi vagy, és profin szeretnéd ezt tenni, akkor ne habozz kapcsolatba lépni velem! Álljunk össze, és fedezzük fel, hogyan segíthetünk a vállalkozásod felemelésében és virágzásában.

HASONLÓ CIKKEK